Wydarzenia

Czarny HiFi pierwszym jurorem VII edycji Beatbattle Poznań

Data: 11 stycznia 2015 Autor: Komentarzy:

Czarny_HIFI

Z przyjemnością ogłaszamy, że pierwszym sędzią Beatbattle.poznan VII, a zarazem przewodniczącym jury będzie Czarny HiFi! Warszawski producent, drugi rok z rzędu zadecyduje, kto wystartuje w finałowej imprezie 7 marca, a w konsekwencji o tym kto sięgnie po tytuł Mistrza Polski Beatmakerów. Dodatkowo Czarny urozmaici imprezę swoim dj setem!

Czarny HiFi to postać, która znana jest ze swojej bogatej twórczości artystycznej i współpracy z najlepszymi polskimi raperami, ale także dużego doświadczenia w pracy studyjnej, działając na co dzień jako realizator dźwięku w studio Otrabarwa. Wierzymy, że obecność reprezentanta wytwórni PROSTO wpłynie mobilizująco na kandydatów, których interesuje szerokie spektrum zagadnień producenckich, rozpoczynając od układania perkusji na samplerze, na profesjonalnej obróbce dźwięku kończąc.

Udział w Beatbattle.poznan to nie tylko występy na scenie i poddawanie się ocenie sędziów i publiki. Czas spędzony podczas Mistrzostw to okazja dla każdego uczestnika wymienienia się doświadczeniami z producentami o dłuższym stażu i ugruntowanej pozycją na scenie okołohiphopowej. Pierwszy z ogłoszonych sędziów siódmej edycji należy do tych, których wskazówki na pewno zapamiętane zostaną na długo!

Czarny HIFI – Producent muzyczny i realizator dźwięku. Współzałożyciel HIFI Bandy oraz Studia nagraniowego Otrabarwa. Ma na swoim koncie kilka złotych płyt przyznanych zarówno za realizację jak i produkcję muzyczną. Swój fach poznawał w Wielkiej Brytanii w szkołach IMW oraz Academy of Contemporary Music w Guildford. Współpracuje z najbardziej uznanymi wykonawcami szeroko pojętej sceny miejskiej i elektronicznej. Należą do nich m.in.: Sokół, Pezet, EastWest Rockers, Eldo, Jamal, Mixtura, Fisz, Iza Lach, VNM, KęKę, Night Marks Electric Trio, Flirtini. Na swoim koncie ma wydanie dwóch albumów producenckich (“Niedopowiedzenia” I “Nokturny I Demony”), które spotkały się ze świetnym przyjęciem zarówno przez słuchaczy jak I krytyków.

Komentarze

komentarzy