
Akcja #nomakeup trwa w najlepsze, a na jej fali Alicia Keys buduje promocję swojego nadchodzącego wydawnictwa. Artystka zaprezentowała okładkę i oficjalne audio do drugiego singla „Hallelujah”, o którym wspominaliśmy już wcześniej. Kawałek zawiera mniej elektroniki, więcej pianina i perkusji. W ślad za Adele, Amerykanka postanowiła przekonać fanów, aby na koncertach porzucili swoje telefony komórkowe, na rzecz delektowania się muzyką i atmosferą. Popieram takie działanie, chociaż sam jeszcze odruchowo sięgam po swój telefon, żeby uwiecznić chwilę.
Warto wspomnieć również, że „Halleluja” znajdzie się w krótkim filmie Let Me In przedstawiający obecny kryzys uchodźców, ale pokazany w zupełnie inny sposób, jakby rozgrywał się na terenie USA. Ciekawa koncepcja i próba empatii, czyli wczucia się w położenie drugiego człowieka. Poniżej sprawdźcie krótką zapowiedź filmu.
Komentarze