Znane marki i koncerny prześcigają się w kolejnych akcjach promocyjnych, wymyślając coraz lepsze metody dotarcia do klienta i zwrócenia uwagi na swoje produkty. Marka Kenzo słynie z oryginalnych pomysłów na spoty reklamowe, w które wplata nieszablonową muzykę. Wcześniej zaprezentowali reklamę nowego zapachu, gdzie aktorka i modelka Margaret Qualley, znudzona oficjalnym spotkaniem, wychodzi z niego i szaleje po hotelu. Tym razem dom mody postawił na coś spokojniejszego, ale równie interesującego. Zapowiedź najnowszej kolekcji wiosna/lato 2018 zaprezentowano poprzez krótki film, do którego zaangażowano muzycznie Karen O z rockowego bandu Yeah Yeah Yeahs oraz soulowego artystę Michaela Kiwanukę. Powstała ballada, o melodramatycznym i romantycznym zabarwieniu, przepełniona tęsknotą i bólem. Reżyserką spotu jest znana i nietuzinkowa Ana Lily Amirpour, amerykańska reżyserka filmowa brytyjskiego pochodzenia. Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami nowej kampanii Kenzo i przede wszystkim do posłuchania kawałka „Yo! My Saint”.
Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies. Użycie cookies możesz skonfigurować w ustawieniach swojej przeglądarki.Więcej informacji.
Komentarze