
Marka odzieżowa Woolrich zaangażowała niedawno Lauryn Hill do swojej najnowszej kampanii na sezon jesień/zima 2018. Jako ikona muzyki soul, artystka idealnie wpasowuje się w tematykę kampanii American Soul Since 1830, również dzięki swojemu unikalnemu wyczuciu mody i nietuzinkowemu stylowi. W klipie promującym wydarzenie Hill, przy akompaniamencie jedynie pianina, wykonuje akustyczną wersję kawałka „Ex-Factor” z jej hitowego albumu The Miseducation of Lauryn Hill. Prezentowane warunki wokalne są wciąż nienaganne, podobnie jak przedstawione w reklamie stylizacje – kolorowe płaszcze, oversize’owe kurtki, wachlarz dodatków i ostry makijaż. Ponadto, na tle różnych scen, wyświetla się deklaracja na temat czym dla Lauryn jest „Amerykański soul”. Obejrzyjcie barwne wideo poniżej
W tym roku, 25 sierpnia mija już 20. rocznica wydania ponadczasowej płyty The Miseducation of Lauryn Hill. Tak, tak, to już tyle czasu przeleciało, a krążek wciąż uznawany jest za jeden z najlepszych w muzyce soulowej. Z okazji jubileuszu artystka wyruszyła w lipcu w trasę koncertową po Stanach Zjednoczonych. Trasa potrwa do października, a podczas występów Hill wykona wszystkie utwory z jej jedynego albumu. Prawdziwa gratka dla fanów, ale tylko w USA.
Komentarze