Już od jakiegoś czasu chciałem napisać coś o Arianie Grande, która jest najlepszym przykładem na to, że nie zawsze nastolatki upatrują swoich idoli tam, gdzie nie powinny. Zaledwie 20-letnia Ariana Grande porównywana jest do Marii Carey czy Whitney Houston i faktycznie coś jest na rzeczy, bo jej kawałki brzmią jak R&B sprzed dwudziestu laty i aż dziw bierze — osiągają przy tym rzeczywiste sukcesy w mainstreamie, choć może nie tak spektakularne jak Whitney czy Mariah na początku swoich karier. Pierwszy singiel Ariany „The Way” z Makiem Millerem, o którym mogliście słyszeć, trafił do dziesiątki na amerykańskim Hot 100, a kolejny „Baby I” będący czymś w rodzaju wehikułu czasu i nowego muzycznego wcielenia vintage’owej Marii — uplasował się ostatnio odrobinę niżej na lokacie #21.
I w zasadzie to właśnie „Baby I” jest jak dotąd tym z momentów w karierze młodej piosenkarki, któremu należałoby się przyjrzeć bliżej. Bo kto teraz tak nagrywa i przy tym trafia na czołowe lokaty list przebojów? „Baby I” to idealny kawałek na lato — słodki, wysmakowany, w starym stylu. Ale na horyzoncie widać już kolejny, wcale nie gorszy numer, nagrany wspólnie z Big Seanem, „Right There”, który, o ile się nie mylę, można od dzisiaj znaleźć na iTunes.
Jeśli tak dalej pójdzie i wszystkie z 12 utworów na zapowiadanym na 3 września, debiutanckim Yours Truly będą na tym poziomie, co trzy dotychczasowe single, to Ariana Grande bez problemu wygra miejsce wśród najlepszych tegorocznych płyt, gdzieś między My Bloody Valentine a Kyary Pamyu Pamyu. Ale czemu się tu dziwić skoro wśród producentów płyty znaleźli się Harmony Samuels i legendarny Babyface? Poniżej, w celu zaostrzenia apetytów, jeszcze tylko tracklista płyty, a my obiecujemy informować co dalej słychać u Ariany.
1. „Honeymoon Avenue”
2. „Baby I”
3. „Right There” (featuring Big Sean)”
4. „Tattooed Heart”
5. „Lovin’ It”
6. „Piano”
7. „Daydreamin'”
8. „The Way” (featuring Mac Miller)”
9. „You’ll Never Know”
10. „Almost Is Never Enough” (with Nathan Sykes)
11. „Popular Song” (with MIKA)
12. „Better Left Unsaid”
Komentarze